Tags

,


Saptamana trecuta am decis sa schimb denumirea blog-ului, deoarece nu se mai potrivea cu continutul. Blogul Bulendre a fost inceput anul trecut, cu scopul de a vinde toate hainele care zaceau nepurtate in dulap. Ulterior am inceput sa scriu si despre alte subiecte, cum ar fi vacante, hobby-uri si timp liber. Pentru ca simteam din ce in ce mai mult nevoia sa dezvolt continutul, am decis sa schimb denumirea.

Priceputa cum sunt la toate, m-am apucat singura sa fac modificarile si rezultatul a fost un dezastru. In prima faza am fost convinsa ca am pierdut tot continutul, din fericire am fost salvata de printul meu pe cal alb care a reusit sa restaureze toate postarile si sa mute continutul pe noua adresa. Intre timp, platforma wordpress a inceput sa dea erori, si cateva zile continutul blogului a fost inaccesibil.

Acum sper ca s-au rezolvat toate si ca totul va functiona normal pe noua adresa.

Va multumesc tuturor celor care ati accessat blogul inca de la inceput si mi-ati dat incredere sa il dezvolt. Sper ca si de acum incolo voi reusi sa ma ridic la inaltimea asteptarilor voastre.

