Tags

, , , , , ,


Unul din week-end-urile trecut a fost unul dulce, care a debutat cu o excursie in tara ciocolatei. Doar la cateva minute distanta de centru Bucurestiului, in comuna Pantelimon se afla fabrica de ciocolata Heidi, un adevarat paradis pentru iubitorii de ciocolata.

In curtea fabricii, de la magazinul de ciocolata, puteti achizitiona toate sortimentele de ciocolata si bomboane Heidi (marturisesc ca nu stiam ca exista atat de multe variante). In mijlocul magazinului, este amenajat un mic laborator de minuni dulci. Dupa ce ne-am echipat corespunzator, cu halate, manusi si bonetele, am intrat in laborator, unde Cristina, gaza noastra a inceput sa ne povesteasca despre provenienta boabelor de cafea, despre tipuri de ciocolata si procesul de productie.

IMG_8236 IMG_8226

IMG_8249

Apoi a inceput parte acu adevarat interesanta. Am temperat ciocolata, adica am vanturat-o dintr-o parte in alta pe masa, ca sa devina mai vascoasa. Si am putut sa degustam din cele trei tipuri de ciocolata: alba, neagra, cu lapte.

IMG_8263 IMG_8274IMG_8279

Dupa ce am terminat de temperat ciocolata, am inceput sa ne cream propria ciocoalata. Pe o forma de tableta, am combinat tipurile de ciocolata dupa cum am vrut si apoi am inceput sa o personalizam. Pe masa din mijloc erau multe cutiute cu tot felul de mirodenii din care puteam sa alegem ce vrem sa punem pe ciocolata noastra. Va pot spune ca nu a fost o alegere usoara, dar a iesit o ciocolata pe cinste.

IMG_8315 IMG_8314 IMG_8334 IMG_8329

In timp ce fetele au pus ciocolata la racit la frigider, noi ne-am plimbat prin magazin si am facut shopping de ciocolata.

IMG_8335 IMG_8353 IMG_8367

A fost o experienta cu adevarat agreabila, si va recomand cu caldura sa incercati. Noi am optat pentru varianta de workshop de o ora, dar daca aveti mai mult timp la dispozitie, va sfatuiesc sa mergeti la cel de doua ora, in care veti face si trufe. Taxa de participare a fost de 50 Ron, si a inclus toata ciocolata pe care am mancat-o acolo plus tablettele personalizate pe care le-am luat acasa.

IMG_8360